Domů Zajímavosti Nejhůře prodávané vozy roku 2016. Nejdete zde i Škodu

Nejhůře prodávané vozy roku 2016. Nejdete zde i Škodu

0
2057

Nejlepší známe, co ale ti nejhorší?

Do desítky nejprodávanějších vozů na českém trhu patří: Škoda Octavia, Fabia, Rapid, Superb, Yeti, Volkswagen Golf, Passat, Hyundai i30 a Dacia Duster. To je fakt, který by čekal snad každý. Jak je na tom ale opačná strana této škály? Jakých vozů se v loňském roce prodalo nejméně?

 

Infiniti se vytratilo

Jeden jediný prodaný kus hlásí značka Infiniti u modelů Q30 a Q70. Není proto divu, že když se na českém trhu nepodařilo uspět ani nadějnému kompaktnímu hatchbacku Q30, stáhlo se zastoupení této japonské značky z České republiky úplně.

 

Hybridům se příliš nedaří

O mnoho lépe, než značce Infiniti se na českém trhu nevede ani hybridům. Například prapodivné městské vozítko Peugeot iOn bylo prodáno pouze ve dvou kusech, stejně jako naprostá novinka Hyundai Ioniq nebo nové verze známého hybridu – Toyoty Prius Plus. Dva prodané kusy také zaznamenal Renault u modelu Laguna. Ten byl ale již před rokem nahrazen modelem Talisman a jedná se tak nejspíše pouze o poslední skladové kusy. Stejně je tomu u Škody Roomster. Té byly prodány 3 kusy. Výroba Roomsteru byla ale ukončena již na jaře 2015 a rovněž tak šlo o doprodej posledních skladových vozů.

 

Ani Alpina nemůže oslavovat

O velkých úspěších nemůže hovořit ani značka Alpina. Té se podařilo v loňském roce prodat na našem území pouze dva kusy modelu 3 a čtyři kusy modelu XD3. Částečným překvapením je přítomnost v této tabulce extravagantního SUV Nissan Murano. Nissanu se podařilo prodat pouhé tři kusy. Není tedy divu, že jej Nissan po anglicku stáhl z našeho trhu. Tabulku nejhůře prodávaných vozů uzavírá se čtyřmi prodanými vozy vysluhující Opel Antara.

 

Foto: Infiniti.co.uk

 
Sdílejte
Předchozí článekNovinky pro rok 2017. Víme co chystá Škoda, Volkswagen, Hyundai a Kia!
Další článekProč se pozastavovat nad kvalitou gumolan?
Ve vodách motoristické novinařiny se pohybuji již pátým rokem. Podílel jsem se na chodu mnoha webových projektů s motoristickou tématikou. Pravidelně navštěvuji tiskové konference, autosalony a další podobné akce, s cílem připravit pro své čtenáře co možná nejkvalitnější obsah.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!