Aktuality
🕓 2 min

Mazda přichází s modelem Koeru pro rok 2016

Nová Mazda Koreu překvapí nejen ladnými křivkami

V posledních letech se Mazda snaží ve všech směrech. Svůj line-up vozidel obdarovala novým vzhledem a navíc dodala celou řadu motorů, které se pyšní s nižší spotřebou paliva. Nový model Koeru má jít ruku v ruce s filozofií Mazdy a tak se tento crossover má chytit na trhu za pomoci skvělé výbavy, výkonu a celkové hodnotě.

Mazda-Koeru_Concept_2015_1024x768_wallpaper_02

Exteriér

První věc, která upoutá na Koeru je jeho masivní štít ve tvaru mřížky a svalnaté přední blatníky, které skvěle ladí se štíhlými světlomety. Pro zadní část platí podobná pravidla. Koncová světla byla nahrazena menšími jednotkami, ale nárazník dostal mnohem větší svalovinu. Šikmá střecha pak umocňuje ještě více agresivní vzhled.

Mazda-Koeru_Concept_2015_1024x768_wallpaper_04

Interiér

Velkou záhadou pro všechny je interiér s kterým se Koera předvede. Zatím nemáme žádné fotky ani zprávy, které by trošku představili interiér crossoveru. Očekáváme však trošku futuristický kabátek a kabina by tak mohla být velmi zajímavým místem. Řada funkcí by však měla být velmi podobná jakou má CX-7 s mírnými změnami, jako je přístrojová deska nebo středová konzole.

Mazda-Koeru_Concept_2015_1024x768_wallpaper_10

Hnací ústrojí

I když Mazda tvrdí, že Koera využívá nejnovější SkyActiv technologie, neexistuje žádná informace o tom, co je skutečně pod kapotou. Vzhledem k velikosti vozidla očekáváme 2,5 litrový čtyřválec, který by byl nejlepší volbou.

Mazda také slibuje inovativní technologie, které si poradí s každou překážkou během jízdy a poskytne tak vysoce kvalitní požitek z jízdy.

Mazda-Koeru_Concept_2015_1024x768_wallpaper_03

Závěr

Nyní máme příliš málo informací k tomu abych si Mazda Koera zasloužila konečné hodnocení. Design funguje na fotografiích skvěle. Pokud Mazda vyleze na prémiový trh a zvýší laťku ve svých oddělení, máme se na co těšit. Je totiž jasné, že SUV Mazda Koera bude lákat více zákazníků, než by kdo čekal. Za to vše pak může vděčit především designu.

Foto: netcarshow.com

Picture of Marek Hervíř

Marek Hervíř

Nadšenec do všeho, co jen trochu smrdí benzínem. Zároveň také spoluzakladatel magazínu Autotrip.cz. Nejvíce ho baví auta, "se kterými si člověk může více hrát a cítí odezvu při každém manévru". Nejčastěji pro vás Marek připravuje různé návody, postupy a informační články.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *