Říká se, že šaty dělají člověka. Prý podle nich poznáme charakter člověka. Je to stejné i s auty? To je předmět k diskuzi. Sami ale musíte uznat, že si na základě značky vozu názor na člověka uděláte. A to se rozhodla zkoumat německá poradenská firma Progenium. K jednotlivým značkám přiřadili charakterové vlastnosti. Tak se na pár pojďme podívat.
BMW
Řidič je obvykle mladší a moc se nezajímá o životní prostředí. Také se k ní pojí arogance a sportovní štíhlá postava.
Dacia
Tito lidé si obvykle váží soukromí a svého vlastního života. Vydělávají méně peněz, nebo se jimi nechtějí chlubit.
Audi
Za volantem obvykle najdete muže se sportovní postavou se středně dobrým zaměstnáním. Podle studie se chovají arogantně.
Fiat
Za volant Fiatu patří veselé ženy a jen hrstka mužů. Finančně jsou na tom podobně jako řidiči Dacie.
Hyundai
Dle průzkumu je typický řidič značky Hyundai málo sportovně založený. Uvádí také, že pozicí a příjmy se jedná o průměr či podprůměr.