KIA Stinger GTS: jízdní režim drift, Alcantara na volantu a 363 koní

0
180
2020 Stinger GTS

Kia většinou nepatří mezi automobilky, jejichž modely by nás zvedly ze židle. Jenže i ona může překvapit. A to se jim dokonale povedlo se speciální edicí Stinger s přídomkem GTS. Vyrobí se pouze 800 kusů, tudíž jestli se vám doopravdy zalíbí, tak si raději pospěšte. Tyto kousky by totiž měly být dokonale vyladěné na driftování.

Převratný pohon všech kol

Na autosalonu v New Yorku se tento kousek poprvé objevil a okamžitě na sebe strhnul vlnu pozornosti. S přehledem se tento fastback stal nejvýkonnějším modelem značky a navíc by měl disponovat i přesným sportovním řízením. Na silnici se výkon totiž přenáší přes dynamický pohon AWD2, jež by měl umožnit každému řidiči vyřádit se a popustit uzdu jízdním možnostem. Samozřejmě na uzavřeném okruhu.

Jízdní režimy tady udělají velký rozdíl

Změnilo se v podstatě úplně všechno. Na výběr jsou 3 různé jízdní režimy, při jejichž změně ovlivníte i množství výkonu posílaného na zadní kola. V případě režimu Comfort je to 60%, u Sport už je tzo velice pěkných 80 %. No a v režimu Drift jde na zadní kola každý kůň a Newtonmetr, který dokáže dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,3 litru vyprodukovat. Řídící jednotka dokonce dokáže rozpoznat i řízení „kontra“ v zatáčce a uzpůsobí tomu jízdní vlastnosti.

KIA Stinger GTS má úplně vše

Dokonce víme i čísla a je to velice pěkných 365 koní a 510 Nm. O tom se nám bohužel u domácí automobilky může zatím jen zdát. Na kola se přenáší přes osmistupňovou automatickou převodovku. Jen na driftování se ale samozřejmě nemyslelo. Po celém autě najdete karbonové díly, které jsou někde funkčnější než jinde. Volant a střední panel je potažen Alcantarou jako v závodním autě. Nechybí ani bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.

KIA Stinger GTS

Foto: KIA

Ohodnotit

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here