Luxusní kousek, stojí takovou sumu, že na něj musíte pořádně šetřit. Můžete zkusit i štěstí a vsadit si. Co takhle výhra v Euromillions? Otec tohoto krasavce není nikdo jiný, než světově proslulý designér Horacio Pagani. Design automobilů vytvořil právě Horacio Pagani, který je v automobilové branži legendou. Sám o sobě tvrdí, že je konstruktér, designér a umělec. Narodil se v roce 1955 v Argentině. Odmala miloval auta a stavěl si jejich modely z balzy. Osobně se znal s další argentinskou automobilovou legendou Juanem Manuelem Fangiem, který mu také dal doporučující dopis, se kterým se vydal do země svých předků, tedy do Itálie, kde začal pořádně zostra.

Horacio Pagani
Zapracoval se u Lamborghini a postoupil až na pozici šéfinženýra značky. Přesvědčil majitele, aby koncem 80. let investovali do autoklávu a Lamborghini vstoupilo do éry karbonu. Zde se podílel na stavbě konceptu Countach Evoluzione nebo modelu Diablo. Karbonová vlákna jsou Paganiho velkou láskou, věnuje se jim dlouhodobě. Po odchodu z Lamborghini založil svou první firmu Modena Design. Ta vedle designu nabízela mnoha velkým značkám právě ony komponenty z kompozitních materiálů. Od 90. let minulého století se pokoušel o svoje první vlastní auto. Původně se mělo jmenovat podle známého a legendárního Fangia, ale v roce 1995 po jeho smrti auto přejmenoval na Zondu, která vyjela v roce 1999 vstříc své slávě na ženevském autosalonu. Kultovní supersport výkonem dokáže konkurovat slavnějším Ferarri nebo Lamborghini. Počet vyrobených kusů není velký, i když se vůz i přes extrémní cenu dobře prodával po celém světě i včetně speciálních modelů, jejichž cena přesahuje hranici 50 milionů korun.
Pagani Huayra
Jedním z kousků Horacia Paganiho je i model Huayra s roční produkcí pouhých 20 ks, při ceně okolo milionu eur. Toto auto si sám autor i vlastnoručně myje. Velmi lehká konstrukce, bohaté využití kompozitních materiálů a výkonný agregát AMG Mercedes. Právě s touto značkou Pagani dlouhodobě spolupracoval. V modelu Huayra tepe dvanáctiválcové šestilitrové biturbo. Výkon je extrémních 515 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 1 000 Nm. Výkon přenáší na zadní nápravu sedmistupňový automat. Suchá hmotnost je jen 1 350 kg. Dokáže zasprintovat z 0 na 100 jen za 3,2 sekundy a maximální rychlost je 378 km za hodinu. Roční produkce 20 ks při ceně okolo milionu eur za jeden pro firmu s 55 zaměstnanci stačí. Na koupi Pagani Huarya by stačila výhra v Euromillions nebo v Eurojackpotu, možná je čas zkusit štěstí.
Nádherný vůz
Nádherný vůz koupíte za 1 600 000 €. Za tu cenu máte i luxusní vilu. Exotické auto, které bylo vyrobeno z drahých materiálů, s drahou karbonovou strukturou a výkonným motorem, to je Pagani Huarya, která zavítala i do hotelu na Slovensko. Okolí automobilu bylo střeženo nekompromisní bezpečnostní ochrankou a výstražnou červenou páskou. Tento luxus si může dovolit jen 40 vyvolených ročně. Tvůrce navrhl zrcadlo ve tvaru ženského oka. Nakonec i celý návrh je inspirovaný ženským tělem a jeho křivkami, což byla jeho hlavní inspirace. Úložný prostor tohoto vozu je velmi malý, pokud jej vůbec objevíte. Auto si vezme neuvěřitelných 15 litrů na 100 km, a často mnohem víc. Každým rokem byste za to mohli mít zbrusu nové luxusní auto. Každoroční havarijní pojištění by stálo asi 27 500 eur.