Škoda sází na kombinaci dětí a roztomilých zvířátek, vyplatí se to?
V těchto hodinách doslova vrcholí přípravy česká automobilky Škoda Auto na světovou premiéru modelu Kodiaq, který se stane prvním zástupcem mladoboleslavské společnosti v segmentu velkých, sedmimístných SUV. Není proto divu, že před tímto velkým vstupem do dosud neprobádaných vod, Škoda neustále pracuje na nových mediální kampaních. Ta nejnovější využívá zpravodajskou a zábavnou platformu BuzzFeed, známou ze sociální sítě Facebook. V krátkém videu, nabitém zábavou a emocemi jsou malé děti z moderní generace, která vyrůstá s chytrými telefony a tablety nejprve dotazovány na otázky týkající se moderních technologií. Následně jsou děti seznámeny s malými zvířátky typu králík nebo fretka. Základním tématem je tak rozpor v dětech, která jsou sice vychovány na moderních technologií, ale zároveň je v nich stále dětská láska k přírodě a zvířatům, která ve videu jasně zvítězí a děti následně přiznávají, že namísto sledování televize a hraní her na tabletech by raději trávili čas v přírodě a se zvířaty. Úspěch tohoto videa v celosvětovém měřítku jen potvrzují údaje o jeho rozšířenosti mezi diváky. Během prvních 24 hodin získal Škoda se svým propagačním, virálním videem více než čtrnáct milionů shlédnutí, 107 700 „liků“ a 4 900 komentářů.
Pro připomenutí nesmíme zapomenout uvést. Že model Kodiaq bude slavnostně představen již 1. září v 19:00 na světové premiéře v Berlíně.
Foto: Škoda