Auta do 250 000 Kč: Tohle jsou nejlepší nabídky na trhu
Sestavili jsme žebříček ojetin do 250 000 Kč. Jaká auta se v této cenové relaci pohybují a doporučujeme je? Čtvrt milionu je vcelku slušný základ a rozhodně se dají koupit velmi pěkné vozy, které zkrátka stojí za hřích.
Obsah Zobrazit
Malé vozy a městské vozy
Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech
V mnohých jeho vzhled budí rozpaky, ale jedno je jisté, rozhodně nezapadnete. Toto vozidlo má pod kapotou motor, který slibuje svižnou jízdu a je zároveň úsporný. Má však jednu nevýhodu a to, že mu úplně nevoní pouze krátké trasy, jak to už přímovstřikové přeplňované motory mají, proto není ideální jezdit pouze po městě, ale auto občas pořádně projet a rozhodně zkrátit interval výměny oleje.
Za tuto cenu sežene vozy s nájezdem pod 100 000 km, což je rozhodně přínosem a slibuje dobrou životnost celku. Jak je u Citroënu zvykem má velmi povedená sedadla s opět originálním vzhledem. V interiéru je několik inovativních věcí, místo madla předních dveří kožený pásek, vzadu přihrádka na velkou pet lahev, ochranu slibuje i boční vyztužení na dveřích, které chrání proti obouchání.
Jízda je vcelku pohodová, ale podvozek není úplně tak komfortní, jak by se na Citroën slušelo. Zadní lavice lze bohužel sklápět pouze vcelku a pozor i na korozi, která se mu úplně nevyhnula. Pokud však chcete vykročit z davu a být trochu jiní, proč ne.
Škoda Fabia 3 1.0 TSI
Za mě se jedná o vůbec nejlepší Fabii, která kdy vznikla. Mírně opět proti předchozí generaci narostla a stalo se z ní celkem příjemné vozítko pro rodiny, navíc je to poslední Fabia, kterou koupíte ve verzi kombi, což je velká devíza.
Za daný peníz se dá sehnat vůz do stáří 5 let a malým nájezdem. Fabia má velmi dobré jízdní vlastnosti a ve verzi kombi je zároveň velmi praktická. Pro rodiny s dvěma dětmi je to takový malý „český sen“. Vůz je navíc schopný jezdit velmi úsporně a také svižně a to především ve verzi TSI s 81 kW a 6 stupňovou převodovkou.
Zvenčí působí dospěle a rozhodně se za ní nemusíte stydět. Ve své podstatě nemá cenu uvažovat o dieselu, servisně je nákladnější a spotřeba bude plus mínus stejná. Servis je vcelku přístupný a díky dobrému zázemí téměř na každém rohu. Za daný peníz a toho co Fabia nabízí, není příliš co vytknout a není divu, že se těší velké oblibě. Pokud nepreferujete kombi, tak se dá alternativně uvažovat o Škoda Rapid se stejným motorem. Závěrem bych jen dodal, kdo dobrý kus koupí rozhodně neprohloupí.
Mým snem bylo psát články o autech, testovat je a taky se v nich vrtat. Mám rád auta s duší i historií a je mi jedno zda mají 10 nebo 500 koní. Píši pro vás návody na opravy, zkušenosti, recenze vozů, a také o různé problematice okolo vozů.