Honda v září oznámila, že bude otevírat 300 nových pozic v Ohiu a zainvestuje 267 milionů dolarů do nového sedanu Accord. To je samozřejmě velmi odvážný plán vzhledem k tomu, že analýza trhu předjímá soumrak tohoto segmentu automobilového trhu. Oproti předchozímu roku se úbytek tržeb v daném segmentu de facto zdvojnásobil. Na druhou stranu přestože se tento segment zmenšuje, oblíbené vozy jako právě Accord, se mohou se svými konkurenty velmi úspěšně rvát o zbytky z někdejší hostiny. Analytici tedy zdánlivě nelogický krok Hondy vnímají tak, že na zmenšujícím se trhu si chce japonský dravec nárokovat větší podíl. To je strategie, která se již firmě vyplatila v minulosti a odpovídá i konzervativnímu způsobu expanze a růstu japonské značky.
TOP 10 aut s pohonem 4×4: do terénu, na chatu i do sněhu
Člověk občas potřebuje náhon na všechny čtyři kola, ať jsou