Mercedes AMG GT v úprávě japonského Waldu

0
1931

Mercedes AMG GT – častá „oběť tunerů

Automobily, s trojcípou hvězdou na kapotě, bývají často vyhledávány nejrůznějšími tunerskými společnostmi k úpravám, ve větším či menším měřítku. Jsme zvyklí, že takové firmy pocházejí zpravidla z Německa. Nyní zde máme ale jeden Mercedes AMG GT, který si prošel úpravami v dalekém Japonsku.

Japonské tunerské společnosti jsou v celém světě proslavené bláznivými a okázalými úpravami karoserií vozů. To ale neplatí u tohoto kousku, který vznikl v garáži společnosti Wald.

Bizardnosti nečekejte

Mercedes AMG GT po jejich úpravách totiž vůbec nevypadá jako nějaký bláznivý japonský drak. Úpravy jsou vskutku jen kosmetické. Plochy přední části vozu jsou nyní viditelně jemnější. Na voze přibyl i nový černý nárazník, včetně červeně zvýrazněného lízátka. Ten na bocích doplňuje dvojice černo-červených křidélek.

Výraznější změny nalezneme na zádi vozu. Každý si již na první pohled všimne výrazného, napevno přidělaného, zadního spoileru. To ale není jediná aerodynamická novinka na zádi vozu. Ve spodní části nalezneme aktivní difuzor, který je stejně jako lízátko vředu, vyveden v černé barvě s červeným lemováním. Nad difuzorem se tyčí dvojice koncovek nového výfukového systému. Boky zadní části, jsou „zdobeny“ výraznými „žábrami“ které odvádí teplý vzduch od zadních kol a ochlazují tak brzdy.

Motor zůstal nezměněn

Tím ale výčet úprav vozu končí. Jedná se totiž pouze o paketu upravující vzhled a aerodynamickou efektivitu vozu. Pod jeho kapotou, nalezneme starý známý vidlicový osmiválec s dvojitým přeplňováním, který známe z běžného AMG GT. Přesto, že se tento agregát úprav nedočkal, nevěřím tomu, že by si mohl někdo stěžovat na nedostatek výkonu. I v sériovém provedení podává tento agregát výkon 503 koňských sil a točivý moment atakuje hranici 650 Nm.

Foto: Wald

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here