Nová Audi S6 a S7: Pro Evropu už jen a pouze diesel

0
442

Jsou to oblíbené manažerské vozy, které disponují nejen dostatečným pohodlím, ale také výbornou dynamikou. Jsou to v podstatě ostré verze těch klasických a jeví se tak jako zajímavá volba v případě, že za auto potřebujete utratit větší obnos peněz. Jak to ale bude s novou hybridní verzí s naftovým šestiválcem, tak to je ve hvězdách.

Zbytek světa má jiné možnosti

Tlačení dieselů se ale týká jen starého kontinentu. To řidiči v USA a v Asii si budou moci užívat dvakrát přeplňovaný šestiválec 2.9 litru. Ten známe například z RS4 Avant. Disponuje krásným výkonem 450 koní a brzda provozu to tedy rozhodně nebude. To je krásné číst, ale dostaňme se k motorizaci, která se nás bude týkat.

Do Evropy jen naftový šestiválec

A začneme hned tím, že má výkon pouhých 349 koní. To je v porovnání s benzínovou variantou k breku. Ještě horší to bude když se podíváme na minulou generaci. Tu poháněl čtyřlitrový osmiválec s výkonem více než 300 kW. Přidat si můžeme i pár čísel navíc. Točivý moment bude 700 N.m. A připraven bude už někde kolem 2500 otáček za minutu. To se ovšem u dieselu dá očekávat.

Vypadá pěkně, ale RS to není

Při pohledu je auto pěkné a působí sportovnějším dojmem, ale žádné ostré prvky jako u verzí RS nečekejte. Má tedy několik zajímavých doplňků, tudíž ji od klasické verze rozeznáte, ale stále je to automobil, jež nebude zbytečně moc vystupovat z davu. Ty pravá kouzla se udály v interiéru a pod karoserií. Zajímavým prvkem je rozhodně sportovní volant. Díky tomu má z vozu řidič dobrý pocit.

Audi S6 a S7 i přes to neztrácí

Zajímavá výbava pokračuje i dále. Pohon všech kol má poměr 40:60, kdy větší část výkonu jde na zadní kola. Stabilitě napomáhá snížení vozu o dva centimenty a ve standardní výbavě jsou i adaptivní tlumiče. Obratnost raručuje systém zatáčení všech kol. Dokonce si můžete vypnout i elektronickou stabilizaci ESC a v příplatkové výbavě jsou i keramické brzdy.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here