Ženevský autosalon je místem, kde vedle velkých zavedených automobilek prezentují své novinky i společnosti věnující se úpravě sportovních vozů. O jedné takové úpravě si nyní povíme. Tu ale nemá na svědomí žádný úpravce ani tunerská firma. Balíček pro vylepšení vlastností modelu California T totiž představilo Ferrari samotné.
Ačkoli California T patří mezi ty nejdostupnější Ferrari, rozhodně má svému řidiči co nabídnout. Pod kapotou se ukrývá vidlicový osmiválec 3,9 litru s dvojicí turbodmychadel. K tomu si připočtěme nekonečné azurové nebe nad hlavami cestujících.
Samotného Ferrari se ale zdálo, že Californii T zkrátka stále něco chybí. Na Ženevském autosalonu tak představilo paket Handling Speciale.
Výkon zůstal nezměněn, za to podvozek prožil revoluci
Ten, jak se dá jednoduše odvodit i z jeho názvu, se zaměřuje především na řízení vozu. To má být nyní mnohem přesnější. Vylepšení neminulo ale ani výfukový systém, který nyní nabízí ještě silnější a lákavější zvukový projev.
Hlavní změny se ale udály na podvozku, zavěšení kol a na řízení samotném. Například přední pružiny byly přitvrzeny o šestnáct procenta zadní dokonce o procent devatenáct a aby toho nebylo málo, magneto-reolické tlumiče mají pracovat mnohem rychleji a zvyšovat tak stabilitu vozu.
Velkou úpravou prošel systém stabilizace F1 Trac, díky kterému má nyní California T excelovat na výjezdu ze zatáček.
Výjimečná i na pohled
Ferrari California T s paketem Handling Speciale se bude ale od od „obyčejné“ Californii T odlišovat i vizuálně. Konkrétně dostane novinka, s balíkem vylepšení, upravenou masku chladiče v barvě Grigio Ferro Met, stejně jako výrazný zadní difuzor a vaše oči si při bedlivějším zkoumání jistě všimnou i matně černých koncovek výfuků.
Foto: Scuderia Ferrari