Domů » Autosalony » Škoda Superb slabší než kdy předtím

Škoda Superb slabší než kdy předtím

0

Přípravy na autosalon v Ženevě jsou v plném proudu a na povrch prosakují nejrůznější informace o chystaných modelech. Jinak tomu není ani u mladoboleslavské automobilky Škoda. Novinky se týkají modelu Superb a dvakrát nadšeni z nich zrovna nejsme. Dojde k ochuzení nabídky motorů a přijde o nejsilnější motorizaci. Všechny verze s motorem TSI nově budou mít filtr pevných částic.

Škoda Superb slabší než kdy předtím

Museli jsme to čekat

Ono se to vlastně vědělo již dříve. Ke konci roku 2018 vydala automobilka zprávu, ve které hovořila o konci nejsilnější motorizace 2.0 TSI s výkonem 206 kW. Ptáte se proč? Hledejte za tím přísné emisní limity. Nově si tak pod kapotou bude v nejlepším případě hovět motor s výkonem 200 kW. Dojde i ke změně v nabídce automatických převodovek. Končí tak dobře zažitá DSG se šesti stupni a nahradí ji její kolegyně se sedmi rychlostními stupni. Méně otáček při stejné rychlosti a teoreticky nižší spotřeba a nižší emise.

Škoda Superb není jediný model, kterého se změny týkají

Změny se týkají i dalších modelů. Vzpomeňme takový Kodiaq. Do nabídky se nově dostane motor 1.5 TSI, který disponuje výkonem 110 kW. Ten nahradí donedávna používaný 1.4 TSI. Ta z toho důvodu u automobilky končí. Přeci jen u většího auta vyšší objem motoru rozhodně uvítáme. I u oblíbeného TSI 2.0 dojde na změny. Tento motor s Milerovým cyklem díky provedeným změnám posílí na pěkných 140 kW. Je to tedy o 8 kW více, než u předchozí verze. Novinky ze světa motorů TSI ukončíme filtry pevných částic. Ty se budou nově montovat spolu s těmito motory a model nebude hrát roli.

Co je nového u Octavie RS?

Nejsportovnější model automobilky s názvem Škoda Octavia RS se také dočká změn pod kapotou. Naštěstí jsou všechny pozitivní. Do nabídky se dostal nový paket s názvem Challenge Plus. Znamená to nové technologie a prvky v interiéru, ale také zvýšení výkonu na 180 kW. Menší změny se budou dít i mezi předními koly. Klasický diferenciál totiž nahradí aktivní lamelový s označením VAQ.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Nejnovější články