Honda ve Frankfurtu představila svůj Urban EV koncept, tedy vizi svého budoucího směřování v produkci vozů, která má zachvátit Evropu v roce 2019. Symbolem se má stát modře podsvícené logo Honda. Tato vize zahrnuje i nový směr designu, kterým se bude automobilka prezentovat u svých připravovaných elektrických automobilů. Vedení automobilky se skrze svého prezidenta pana Takahiro Hachigo nechalo slyšet, že cílem společnosti je dosáhnout u svých evropských prodejů dvoutřetinového podílu elektromobilů do roku 2025 a do roku 2030 dosáhnout stejného výsledku i na zbylých světových trzích. Hachigo také uvedl, že tento koncept, který je velkým krokem směrem k elektrifikaci produkce je symbolicky uváděn právě na Starém kontinentu, neboť evropský trh se k elektrifikaci přiklání rychleji, než trhy ostatní.
Konec zelené karty v České republice! Co se změní od října 2024?
Od 1. října 2024 přichází v České republice zásadní změna,