Videa
🕓 2 min

VIDEO: Smart Fortwo Cabriolet

Malý velký vůz má opět čím překvapit

Je tomu 15 let od doby, kdy byl poprvé představen Fortwo Cabrio. Pro letošní rok byl oficiálně představen nový model, který doslova září. Třetí generace Smart Fortwo byla přepracována od základu a prvotní snímky se značně liší. Stylové vozítko si vás doslova získá už jen díky přepracovanému podvozku, který nyní nabízí větší pohodlí.

Exteriér

Přestože Smart Fortwo není na první pohled rozpoznatelný od jeho sourozence, má větší rozvor kol a širší stopu. Dále tu jsou změny v masivnějších náraznících. Maska chladiče získala také nový objem a světlomety si drží kosočtvercový tvar.

Smart-fortwo_Cabrio_2016_800x600_wallpaper_01

Střecha je však místo, kde Smart Fortwo vyniká. B-sloupky jsou užší, zatímco střecha má celkem tři polohy zatažení. Pro letošní model Smart Fortwo byla připravena řada doplňků. Podvozek je vyroben z ocele a dvě přepážky zvyšují tuhost a díky tomu je nový model o 15 % tužší.

Stejně jako předchozí model i Fortwo Cabrio nabízí dvoubarevné provedení s velkou škálou kombinací.

Interiér

Cabrio interiér je totožný s kupé. Nese tedy nový přístup značky na palubní desku, výplně dveří a středovou konzoly. Nový design nabídne i aktualizovanou obrazovku, která má kolem sebe větrací otvory. Tří ramenný volant je vybaven řadou ovládacích prvků, které vám zajistí možnost řídit si vše podle svého.

Hnací ústrojí

Stejně jako kupé, získá i Smart Fortwo Cabriolet dva tříválcové benzínové motory. Nejméně výkoná jednotka zvládne na 71 koní. Ke zrychlení z nuly na sto potřebuje vůz 14,9 sekund. Výkonnější jednotka zvládne na 90 koní a zrychlení zvládne za 10,8 sekund. Oba motory lze spojit buď s pětistupňovou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou.

Smart-fortwo_Cabrio_2016_800x600_wallpaper_09

Závěr

Smart Fortwo Cabriolet neoslní nikoho svým výkonem. Nikdo to ani od něj neočekává. Tento model je ideální pro velké metropole, kde je těžké sehnat kvalitní flek na zaparkování. Nový model navíc nabízí celkové zlepšení materiálů a technologií. Nemluvě o zvýšeném pohodlí a manipulaci. Pokud nejste omezení, tak si užijete.

Foto: netcarshow.com

Picture of Marek Hervíř

Marek Hervíř

Nadšenec do všeho, co jen trochu smrdí benzínem. Zároveň také spoluzakladatel magazínu Autotrip.cz. Nejvíce ho baví auta, "se kterými si člověk může více hrát a cítí odezvu při každém manévru". Nejčastěji pro vás Marek připravuje různé návody, postupy a informační články.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *