Hybridům se dnes věnují snad všichni. Ale že by svůj stvořili i v divizi Mercedes-AMG? To by mohl být hybrid, který by stál za ohlédnutí. Ano, musíme uznat, že dnes je již takových více. Předběžně bylo uvedeno, že hybrid od AMG by měl být velice blízko konceptu z ženevského autosalonu s názvem AMG GT Concept. Disponoval výkonem 816 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládal za méně než tři vteřiny.
Z čeho bude vycházet
Zmíněný Mercedes-AMG GT Concept byl navíc čtyřdveřový, takže ho můžeme nazvat rodinné auto. V útrobách se ale vzpínal osmiválec s objemem čtyři litry a elektromotor. Spalovací motor se nacházel vepředu a elektromotor byl uložen na zadní nápravě. Díky tomu ten výkon 800 koní. Do sériové výroby se ale nikdy nedostal. Možná ho použijí jako základ pro plánovaný projekt.
K němu se vyjádřil i Tobias Möerse (šéf AMG). Říká, že i ono rozložení motorů se do výroby jednou dostane. Na všem usilovně pracují a neustále vyvíjejí nové systémy. Divize AMG by také měla vyvinout vlastní baterii. Priorita je minimální váha a maximální výkon. Jako vždy.
Hybrid, ale netradičně
Ale co ty parametry 800 koní a zrychlení za méně než 3 vteřiny? Nejspíš si říkáte, že to se do sériově vyráběného vozu nedostane. Opak je ale pravdou. Podle Möerse jimi bude produkovaný vůz disponovat. Tento hybrid od AMG by měl být schopen jezdit i čistě a elektřinu. Nejspíš ale jen krátké vzdálenosti.
Falešný zvuk?
Dalším problémem může být nenahraditelný zvuk správného AMG. Ten se snaží nahradit. Je otázkou, jestli správně. Na produkci zvuku pro tento hybrid spolupracují s muzikanty, různými firmami a lidmi z herního světa, Hledají tak ten správný zvuk pro elektrické AMG. Je to podle vás možné? Zvuk motoru bude navždy zvukem motoru. Něco z reproduktoru ho nejspíš nepředčí.
Elektřina najde větší využití
Elektřina se u AMG nebude využívat jen na pohon. U vozu Audi SQ7 najdeme elektricky poháněný kompresor, jenž nejspíš najdeme i zde.