Připravované Audi RS 6 Avant: Hybrid s výkonem 650 koní

0
69

Nejsilnější model s číslem 6 v názvu se již připravuje. Dokonce již stojí na kolech a proběhly první testy, které se odehrály samozřejmě na Nürburgringu. Testovací vůz byl zahalen do maskovací fólie a informací nám automobilka zatím moc neposkytla. Pojďme si ale rozebrat to, co již známe.

Snad nás znovu nezklamou

Nové verze vozů Audi S6 a S6 Avant nás docela překvapily. Spíš se teda hodí říct, že nás zklamaly. Absence benzínových motorů na evropském trhu může být pro množství zákazníků odrazující. I to je jeden z důvodů, proč je kolem uvedení Audi RS 6 Avant takový oblak zvědavosti. Jednoduše nechceme, aby nás automobilka zklamala.

Audi RS 6 nově jen jako combi

A to by se podle posledních informací rozhodně stát nemělo. Pod vrstvou „make-upu“ vidíme přiostřený vzhled karoserie, což zaručeně není na škodu. Potěší hlavně fanoušky rychlých kombíků, jelikož se bude prodávat jen ve verzi Avant. Nechce totiž lézt do zelí připravovanému modelu Audi RS 7 Sportback. Pod kapotou tedy máme očekávat pekelný osmiválec o objemu čtyři litry s dvojitým přeplňováním. To ale není všechno. I sem samozřejmě zavítá elektřina.

Koření ve formě hybridu

A díky tomu může být o krok napřed před výkonem konkurentů. Ono mu také nic jiného než zapojení hybridu nezbývá, neboť ona konkurence slabá auta rozhodně neprodukuje. Jen vzpomeňme Mercedes-AMG E 63 S s výkonem 612 koní, nové BMW M5 o výkonem 600 koní (a 625 koní v případě verze Competition. Co si tedy Audi připravuje?

650 koní v hybridním kombíku Audi

Zmíněný osmiválec 4.0 litru se dvěma turby nabízí výkon 445 kW, což je 605 koní. Krásný je hlavně točivý moment, který se dostal až na 800 N.m. Po přidání hybridního ústrojí se výkon dostane na 650 koní. Na všechna čtyři kola se bude přenášet pře osmistupňovou automatickou převodovku. Z 0 na 100 km/h by za pomoci Launch controlu měla zrychlit za 3,6 sekundy, což je o trošku rychlejší než verze předchozí.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here