Polestar 1 je označován jako budoucnost grand tourerů. Je výrobkem automobilky Polestar, což je dceřiná značka Volva. A jak všichni víme, tak Volvo je švédská automobilka, tudíž by na sněhu měl být jako doma. Jak se tedy tento hybrid se silou 600 koní popere se zasněženou tratí a teplotou -25 stupňů Celsia?
Nová generace pohonu
Na sněhu může vozu pomoci promyšlený systém pohonu Polestaru. Poháněna jsou sice zadní kola, což by mělo způsobit drifty v každé zatáčce, ale každé kolo je vybaveno svým vlastním pohonným systémem. Točivý moment se tak dokonale mezi kola dělí a výsledek je úžasný grip.
Vypadá výborně
To můžete vidět, když si po sněhu letí téměř 150 km/h. Až mimořádně klidně působil v zatáčkách, kde si s ním řidič doslova hrál. Důležitá data tímto testem získali také o vlastnostech podvozku s tlumiči Öhlins. Ty jsou elektronické a nastavují se průběžně během jízdy.
[su_youtube url=“https://www.youtube.com/watch?v=O_T2OvbqGMo“]