Aktuality
🕓 2 min

Škoda Karoq RS s výkonem 300 koní? Možná už v roce 2019

S touto zajímavou zprávou přišel německý Autobild. Potěší hlavně fanoušky mladoboleslavské automobilky Škoda, které zajímají její výkonné modely. Po příchodu dynamického SUV Kodiaq RS by totiž měl přijít také Karoq v podobné úpravě.

Škoda Karoq RS možná dostane benzínový motor

Podobná úprava v tomto případě neznamená nic špatného. Právě naopak. Dle dostupných informací by měl být Karoq ještě výkonnější a rychlejší. Jednou z velkých změn bude nabídka motorizace. U Kodiaqu RS jsme se museli smířit s dieselem, ale v případě Karoqu se můžeme těšit na motor benzínový. Mělo by se jednat o 2,0 TSI s výkonem skoro 300 koní a točivým momentem 380N.m.

Cena kolem 1 milionu

Pokud se tento model stane skutečností, tak můžeme jeho odhalení očekávat někdy během letošního roku. Předpokládaná cena se pohybuje kolem 1 milionu Kč. Uvedeme si to trošku do obrazu. Základní verze Kodiaqu stojí 489 000 Kč, tudíž by se jeho cena zdvojnásobila. To stejné ale platí i u Kodiaqu RS, jehož základní verze stojí 689 000 Kč a RS je ceněna na 1 189 900 Kč. Cenou by se proto nijak nevyjímal.

Zajímavé prvky v základní výbavě

Za tuto cenu bychom ale již v základu dostali pohon všech kol a adaptivní podvozek. Neztratil by se tedy ani v lehčím terénu. Ohledně samotného vzhledu toho ještě moc nevíme. Pro získání představy použijeme rendery maďarského designéra ozančujícího se jako X-Tomi. Přišel s nimi již v roce 2017 a kombinují prvky Karoqu a Octavie RS.

Můžeme očekávat plug-in hybrid?

Předpověď výkonného benzínové motoru ale není jediná zajímavá spekulace. Minulý rok se například objevily informace o tom, že by tato verze mohla přijít jako plug-in hybrid. Musíme uznat, že pokud by Škoda dokázala ještě v roce 2019 přijít s výkonným hybridem, který by byl navíc SUV, tak by se dal očekávat jeho úspěch. Jiné zdroje ale hovořily o dvou samostatných verzí, což by tedy znamenalo RS a plug-in hybrid.

Picture of Josef Fencl

Josef Fencl

Pro některé jsou auta možná pouhým přibližovadlem, ale k tomu se já nehlásím. Jsem také vášnivý turista, který prochází hlavně inzertní servery s ojetinami. Ideální auto je podle mě nenápadné a prostorné, ale disponuje až nepotřebným výkonem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *