Je všeobecně známo, že automatické převodovky nemají tažení zrovna v lásce. Při špatném postupování můžete nenávratně poškodit pohonné ústrojí. Jak to ale dopadne, když se někdo pokusí táhnout automobil se zařazeným režimem P? To zjistil majitel Fordu Fusion, který se ho rozhodl táhnout za svým obytným vozem na dovolenou.
Co vše bylo poškozeno?
Při vývoji hybridního Fordu Fusion na tyto případy mysleli a v případě zařazení N se přední kola zcela oddělí od pohonu a je ho možné bez větších problémů táhnout. To ale majitel tohoto chudáka neudělal a zřejmě notnou vzdálenost táhl auto se zablokovanými předními koly. Vzniklé tření ale nepoškodilo pneumatiky. Majitel pokračoval v cestě a postupně se ohoblovaly pneumatiky, kola a dostalo se i na podvozek. Otázkou je, jak je možné, že si toho řidič obytného vozu nevšiml. Tíhnutí vozu po zemi muselo být hlasité a také musel tvořit značný odpor.
Zdroj: Reddit